pondělí 7. března 2011

Máte fotografie týkající se Třeboradic?

Dobrý den,
dovolte mi, abych se představil. Jmenuji se Jan Hrabánek a jsem třeboradickým rodákem. Světlo světa jsem poprvé spatřil jednoho listopadového dne před téměř 30 roky. Již od mládí jsem se zajímal o proměnu naší krásné vísky na severním okraji Prahy, ale až v poslední době jsem si uvědomil, že neznám člověka, který by se staral o jakýsi archiv fotografií Třeboradic. Tak mě jednoho sychravého dne napadla myšlenka vytvořit unikátní archív fotografií všeho druhu a ze všech období. Bohužel, ačkoliv můj otec byl a je vášnivým fotografem a jeho archiv je velmi rozsáhlý, sám nemohl zaznamenat všechno dění ve vesnici. 

Dovoluji si tedy oslovit Vás, Vážení Sousedé.
Disponujete fotografiemi znázorňující Třeboradice a jejich vývoj (i pouhá fotka z vaší ulice je poklad, je úplně jedno z jaké doby je)? Máte na fotografii zachycenu nějakou třeboradickou událost (Staročeské Máje, závody mopedů, přejezd přes rybník, zábavy, fotbal, hasiči atd.)? Máte nějakou rodinnou fotografii nebo momentku, o kterou byste se rádi podělili s ostatními čtenáři nebo popřípadě ji pouze přidali do mého soukromého archívu bez možnosti publikování? Věřte, že jakákoliv fotografie obohatí archív a stane se velmi cennou památkou. Prosím, zkuste se podívat doma v kredenci, na půdě nebo ve sklepě, jestli Vám tam neleží nějaký fotopoklad.

Zapomněl bych podotknout, že mám zájem i o fotografie z třeboradického okolí (Miškovice, Čakovice, Letňany apod.), zejména architektonického směru (fungující masokombinát, cukrovar s vlečkou, ZPA, bytová výstavba, stará zástavba a další).

Předem Vám děkuji za Váš čas a těším se na vaše fotografie,

s úctou
Jan Hrabánek

Kontakt:
telefon: 606411899
email: brbli@seznam.cz
adresa: Králova 206/6, Praha 9 - Třeboradice

Žádné komentáře:

Okomentovat